CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 15, 2008

Chapter 003 : 1st GATHERING - Part 1

serikandi biotek03
sesi Raja Lawak

Aku xde lam gambar...huhuhu, kena jd cameraman!

Korg masih ingat x first time kita wt gathering? Ala yang dekat Bukit Expo tu. Semuanya ala kadar kan? Tapi bertitik tolak kt situ la ukhuwwah kita boleh kata kuat sampai hari ni ni la.
Haha...balas dendam yg td aku xde.
@ dat time, aktiviti simple2 je. Makan pn jajan2 je. Aktiviti kite, ta'aruf & saling tukar2 hadiah.

Aku kena dera!

Yang xtahan tu, aku lak kena paksa bagi tazkirah. Mentang2 la dulu aku dak sek. agama. Padahal Zul (KMR) tu lg aula drpd aku sbb dia dr Ma'ahad (& tua 1thn dr aku, ahahaha). Punya la menggigil aku nk bg tazkirah. Bukan terel sgt pun.
Mat2 motor sedia nk racing
Then sesi kenal2. Maklum la, sama2 freshies. Bab tukar2 hadiah la paling sempoi. Yg boys, aku sure bg hadiah ntah hape2. Pastu siap kenen2 kan member bila boys kena bg hadiah kt gurls. Huahuahua....

What a memory....

0 comments: